Дигитален маркетинг е популяризиране на марките с цел свързване с потенциални клиенти и продажба на продукти и услуги. Използват се различни канали, които включват електронна поща, социални мрежи, мобилни приложения, уеб-базирана реклама, текстови и мултимедийни съобщения.
Потребителите все по-често разчитат на дигитални средства за проучване на продукти. Статистики на Think with Google показват, че 48% от потребителите пишат своите запитвания в търсачките, 33% търсят конкретни фирмени уеб сайтове, а 26% от търсенията са направени през мобилни приложения.
Чрез прилагане на различни дигитални маркетингови стратегии, маркетолозите могат да съберат ценни наблюдения върху поведението на целевата аудитория, като същевременно използват нови методи за ангажиране на клиентите. Според доклад на Invesp компаниите, които използват дигитален маркетинг като стратегия за ангажиране на клиентите, запазват средно 89% от клиентите си в сравнение с компаниите със слаби омниканални програми, които имат процент на задържане от едва 33%.
Може да прочетете цялата публикация на:
https://digitalmarketing.bg/what-is-digital-marketing/
3 Признака, че работата в Интерновус ще ...
Агенция за дигитален маркетинг